Vad är det för dag idag?

Jo, det är Dotterns födelsedag. Hurra, Hurra, Hurra!!!!



19 år blir hon idag, snart vuxen och utflugen hon också. Tiden går... Så idag blir det kalas runt 2-tiden, hade tänkt göra pajer men det tar ju sån himla tid med deg och sånt så det avskrev jag igår. Nu blir det klassisk Färma-låda istället och lite sallad (med mycket skit i... ha ha ha).

Var en sväng hos brorsan igår för hans två minsta flickor fyllde år. De önskade sig vägglampor till sina nya rum... den ena en prinsesslampa och den andra en Hanna Montana. Nu märker man att man är helt off när det gäller sånt för jag hade inte en susning om vad Hanna Montana var för något. Tur det finns folk att fråga. De har inflyttning i sitt hus i veckan och det blir hur fint som helst nu när det gröna har försvunnit.

Vet ni! Tentorna är klara och utskrivna och redo för inlämning. Satt med det sista igår kväll och känner mig så jäkla nöjd med mig själv. Sen får man ju bara hoppas att det håller hela vägen så man slipper göra om dom, men jag hoppas herr Larsson är snäll när han bedömer.

Nu skall jag ner i källaren och väcka lilla dottern och sen ska vi sjunga för Elin.
Ha en skön söndag mina vänner!

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0