Endast vatten kvar...

Idag är det fruktansvärt kvalmigt! Farmskan har jobbat hemifrån och sitta inomhus när man har 37 grader i rummet är si sådär kan jag säga. Kunde ju gå ner i källaren och jobba, för där är svalt åtminstone, men man är ju så bekväm med sitt skrivbord och sin stol. Får helt enkelt skylla mig själv. Dock synd om hunden som dessutom har en massa päls att bära på...



Framåt eftermiddagen började det åska och regna och det var skönt... tyckte jag men inte hunden. Hon är otroligt rädd för åska så hon gick bakom mig och hässjade hela tiden. Fick sätta på radion på högsta volym för att hon skulle "glömma".  Hoppas det åskar rejält i natt och rensar ut ordentligt.

Svägerskan Madde har öppnat nagelstudio nere i Åhus så om någon är sugen på att få sina naglar fixade så hör av er så förmedlar jag kontakt. Själv får jag vänta till efter sommaren för det är totalt omöjligt att plocka ogräs (= min terapi) med långa, hårda naglar. Men sen...
Lycka till säger jag till dig Madde!!

Mycket på gång på jobbet annars... kul och utmanande. Apropå att prioritera rätt...



Maken bygger en grind till baksidan, blir hur fin som helst. Han är duktig min man... själv skall jag masa mig ner i källaren och svalkan. Har varit ett ärende till stan idag också. Vad jag köpte? Det säger jag inte...

Pust i värmen från  //Farmskan


Kommentarer
Git

Ah, kom igen nu, vad köpte du?????

2009-07-01 @ 19:58:14
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Sassa

ja jag är också nyfiken så kom igen nu! Vad blev det? Kramis.

2009-07-01 @ 21:22:44
Manne

AC till Mitzan...gissar jag :-)

2009-07-01 @ 21:34:31
Madde O

Tack tack! Du är välkommen när du vill!

Kramar!

(tror du köpte en fläkt)

2009-07-02 @ 08:50:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0