Ge mig ett S...

Kvart i tio vaknade jag i morse... ingen direkt huvudvärk men med en skön känsla i kroppen. Javisst ja! Det är ju första dagen på min semester... och solen skiner! Tjoho!!

Gårdagen var lååång som värsta ösregnet och jag tror att timmarna efter lunch kan ha varit de längsta timmarna i mitt liv. Varje gång man kollade klockan så hade det bara gått ett par minuter. Bra tryck på kunderna igår i varje fall, lön och fredag, den kombinationen är oslagbar. Det som glädjer mig är också att man lämnar det hela "snyggt" efter sig... (*ler*)

Gårdagskvällen däremot gick ruskigt fort. Sommarfest hos kusin med fru



Bägge har fyllt 50 under året och bjöd nu in ett hel hoper med folk på lite sommarfest. Solen sken faktiskt efter att det tidigare på kvällen både ösregnat och åskat så det var perfekt. God mat, buffé... och god dricka på det så vad mer kan man begära!



Världens bästa kusin var dessutom uppe och svängde sina lurviga.. så långt kom inte jag eftersom precis när jag äntrade banan så sprack högtalarna och så var det roliga slut. Jan(a) höll tal i vanlig ordning, kort och kärnfullt med lite inflikade kommentarer från Kim. Ett par groggar senare plus ett par cigaretter (!) senare för maken så kom dottern och hämtade oss för hemfärd. Fasen vad sängen var god och slänga sig i!

     

Idag har vi städat hela förmiddagen... hunden fäller nåt så förgrymmat så det känns som om man vadar fram i hundhår. Borstade ur en hel ICA-kass på henne idag. Makalöst! Bägge sönerna är hemma en sväng för deras pappa fyller år och snart skall vi fara till stan och handla lite mat... Modern och Kjelle kommer ikväll så det får väl bli lite grillparty nu när solen skiner så skönt på min första semesterdag

Må bäst... för det gör jag!  //Farmskan

PS! Vad säger han?? Är de bröder?? Vad hette tvillingarna?? Har du tältet med dig själv??


Kommentarer
Ulf

Snygg headline, kul att värmepumpen blev publicerad,

Lev väl // Ulf

2009-07-25 @ 22:29:25
Anonym

Grattis Grattis Grattis till semestern!!! Njuuuuut och ha det så gott nu :) Kram Mrol

2009-07-26 @ 09:29:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0