Hjälte

Lill-sonen på stort uppslag idag i tidningen:



Mattias Axelsson, numera i Växjö BK, stod i mål och blev matchhjälte. Han missade visserligen sin egen straff, men det gick ändå. Per Brynolfsson sköt utanför och när Jimmy Olsson (Åhus HBK) hade pressen på sina axlar blev straffen tam och Axelsson kunde rädda....
(Citat: Kristianstadbladet)

Ibland har man stolta ögonblick (*ler*)

Vet inte riktigt vad jag har gjort idag för jag har vansinnigt ont i ryggen. Hade hoppats att dottern (som är massageutbildad...) skulle vara hemma ikväll och ge mig en omgång, men icke. Hon har farit till stan för att se Rix FM festival. Får väl se om jag är uppe när hon kommer hem.

Annars har det varit en annorlunda dag på jobbet. Eftersom många har semester så har jag fått hoppa in och göra lite "fix och trix" här och var. Gick sådär... systemet gick ner och lyckades inte hålla prognosen, men jag får ge mig själv ett förnyat förtroende imorgon. Svårt att kicka sig själv liksom...



Minskade lite på abstinensen idag... ha ha ha  //Farmskan


Kommentarer
lill-dottern

gå in på min bilddagbok så får du se bilderna jag tagit på scotts ;)

Sök : ruthans

gästlösenord : 869092

2009-07-07 @ 00:01:11
URL: http://farmsfavoritmat.blogg.se/
Git

Hej!

Kul att sonen är så duktigt! Vi har det bra, men min förkydlning har blivit sämre igen, jätte hosta. Maken däremot mår ganska bra. Men vi ska inte klaga. God mat och dryck, (ösregn hela dagen igår) vaknade i dag med nästan sol. Idag blir det botaniska trädgården.

Lycka till med ditt fixande och trixande idag, du kommer att vara en fena på det med snart...

kram

2009-07-07 @ 10:25:38
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0