Hurra för Tessan



Idag hurrar vi för stor-dottern som fyller 23 år! Hurra!!! Fasen vad tiden går...

Var lagom trött när de försvann en efter en i morse så jag lyckades faktiskt glömma att hon fyllde år (tur hon påminde mig... ha ha ha). Slumrade in en stund till sen och vaknade inte förrän vid 9 och då var det ju dags att ta halta Lotta på en promenad. Ja, eller promenad vet i tusan om man kan kalla det... ett par hundra meter i slow motion. Det är fasen jobbigt att gå så sakta, man får ont i benen själv.

Farmor är hemma igen. Hon hade gjort alla möjliga undersökningar igår och de hittar inget fel förutom att hon hade högt blodtryck. Helt otroligt... Så nu var hon ju kaxig till max efter detta och behöver "absolut ingen hjälp i hemmet...". Ack ja... lilla farmor!

Nej, nu skall jag ner och ladda tvättmaskinen och sen skall jag bara slappa i solstolen där ute med ett korsord. Ikväll väntar en konsert med Sofia Källgren nere i Degeberga tillsammans med Manne. Jag går dit för musiken och hennes fantastiska röst, maken går dit för hennes "utstrålning"... jojo!

Mycket skall man höra innan öronen går av!  //Farmskan

Gårdagskvällen:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0