Livemusik i källaren

Ikväll har vi livemusik i källaren... Det är maken och dottern som bjudit in lite kompisar och de skall nu sitta och jamma hela kvällen. Vet inte riktigt vad det kommer att bli av det men det är sådär att sitta och lyssna på en hel kväll så jag skall nog försöka tassa iväg här om en stund.

Tack för era förslag på skådespelare... jag har kommit på det nu och det var:



Göran Ragnerstam heter han och han spelar alltid lite läskiga roller. Anledningen till att det var på tapeten var att vi pratade om vilka som skulle kunnat spela advokaten i "Män som hatar kvinnor" istället för Peter Andersson och just den här skådisen tycker jag skulle passat.

7 jobbedagar kvar till semestern! Mika på jobbet har gjort en kalender där vi kan bläddra fram antal dagar som återstår och när det står 1 dag kvar där skall vi fira. Känns som om man jobbat hur länge som helst. Annars är det just nu ganska roligt för det fungerar bra. En del sjuka men de andra har huggt i och stöttat upp och det är kul. Vi har en gotländska på jobbet och hon uttryckte sig så här om de som var sjuka...

"De ar vell bare å gau till jobbet åu pin..."

Nej, jag tror att jag kör ner till Grahnskan och dricker en kopp kaffe istället. Tar hunden med mig så får hon klorna klippta också. På tal om hunden så är hon rätt haltig nu igen... speciellt bakbenen hänger inte med riktigt. Vi får väl hålla lite koll ett par dagar men blir det inte bättre får vi nog göra något. Hon ska i varje fall inte lida.



Kärleken till djur är verkligen något innerligt  //Farmskan


Kommentarer
Elin

Håller verkligen med! Han är vrål slibbig och hade passat perfekt till rollen som Martin Vagner (tycker jag). Läskig som fan.. Han spelade ju med i sjätte sinnet med, fy för sören vad äcklig han var där med!

2009-07-16 @ 18:42:07
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
Anonym

eller han heter kanske martin vanger? ;)

2009-07-16 @ 18:43:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0