Tra la la...

Hur bra kan en torsdag vara på en skala?? På min skala har denna torsdagen varit riktigt bra.

* Jobbet har rullat på bra och dessutom bara en dag kvar nu... ja, jag vet jag traggar!
* Nisse och Rita kom med köttfärs- och kantarellpaj till kvällsmat... jo, man tackar!
   (Avnjöts med vin och lite snack på altanen)
* Lunch med stor-sonen och dessutom vann jag vadslagningen i geografi... jajamen!
   (New York ligger NORR om Washington)
* Sötaste svärdottern Madde fyller 23 år. GRATTIS!!!!
* Lill-sonen skickade följande bild:



Ja, som ni ser... en helt fantastiskt bra dag i all sin enkelhet. Och imorgon när jag vaknar får jag pussa maken för då fyller han 45 år. Låter rätt gubbigt faktiskt... ha ha ha. Men han är sötare än söt! Blir dock inget firande imorgon på grund av andra planer men en kyss på munnen sådär en fredag morgon är ju inte så dåligt det heller.

För istället för kalas för maken, så väntar imorgon kväll en trevlig sommarfest i Vittskövle hos kusin med fru... blir säkert en livad tillställning för när släkten Olsén kommer igång då kan vad som helst hända! Och solen och värmen kommer nu när jag har semester... har nämligen snackat med det tyska väderfenomenet Wolfgang Roeder som aldrig har fel...

Åh jag måste ha retat gudarna, måste gjort nåt fel
för ända sen den dag du for, så har jag bara regn hos mig.
Kom tillbaks och gör det fort nu, här är blött och kallt.
Ja ända sen den dag du for, så har jag bara regn hos mig.

Snart, mycket snart!!! //Farmskan

PS! Vill ni ha era naglar fixade, stylade och akrylade så ring... Nails & Beauty heter stället!


Kommentarer
Git

Tog fel på dag igår, trodde det var fredag när jag skickade SMS:et till dig. Skönt att inte veta vilken dag det är, avslappnad!

Om jag lyckas hålla ordning på dagarna, så ses vi den 12:e.

kram

2009-07-24 @ 11:29:36
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Kung Olas fru

Skicka lillsonen till mig, han är i behov av en manikyr!;)

2009-07-24 @ 11:32:57
Eva (Jönsson) Arvidsson

Önskar dig en sköööön semester... Kram

2009-07-25 @ 11:15:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0