Det här med bröst...

Natten blev inte riktigt så lugn som vi kanske hade hoppats. Döttrarna lyckades efter en del möda och besvär äntligen nå varandra vid Svågertorps station runt klockan halv 2 inatt. Sen kom de hem strax innan 5... hur gick det till? Tar ju max 1 timme från Svågertorp till Everöd?? Jo, då hade de både ätit och lämnat en kompis som "följt med som sällskap" i Glimåkra... I Glimåkra! Ligger liksom inte nästgårds och absolut inget man vill köra till mitt i natten när man skall sova. Ja, ja... de är unga och friska och orkar hålla på. Själv känner jag mig bara gammal...

Har varit OK på jobbet också... lite upp och lite ner. Började dock regna (och jag menar regna!!), åska och blixtra strax innan vi skulle gå hem och då höll inte taket på ena sidan av huset utan det regnade in utav bara den och dränkte ett par skrivbord och gångar. Helt otroligt vilken åskskur det kom... dyker väl förmodligen upp här hemma också vad det lider. Blev lite panik när det åskade på vissa håll i lokalen men lika snabbt som det dök upp, lika snabbt försvann det igen.

Vad är det egentligen med män och kvinnobröst?? Det måste hänga i sen amningen att man tycker det är intressant. Hade en diskussion i pendlarbilen där vi tjejer starkt kritiserade deras bröstfixering.
- Vi studerar väl inte penisar på det där sättet heller
- Nej, typ Wow vilken stor han har!
Fast sen fick vi käka upp det när vi väl kom på att jo, det händer....

Jontes något torra svar på Ullstorps-Torgnys prat om liten penis
- Prata för dig själv... jag binder min runt ankeln.
Blir till att titta lite extra där i veckan tjejer!



Den här kvinnan har blivit så här stor helt utan ingrepp. Hon har 17 barn och måste varje dag dia hela kullen. Att hon ser så utvilad ut är ett mirakel med tanke på arbetsbördan. När jag hade möjlighet att prata lite kort med henne senast lät det så här: 
- Hej, det var länge sedan, hur mår du?
- Jag är lycklig, de är helt naturliga. 
- Men jag frågade...  
- Jag är lycklig, de är helt naturliga. 
- Men... 
- Jag är lycklig, de är helt naturliga.    
Likt en Duracellkanin, om och om igen... 

Just nu är det annars poppis med spikmattor. Det är SÅÅÅ bra på alla sätt. Därför kommer nu Farmskan att gå på ett möte på torsdag och testa denna fantastiska uppfinning. Kanske dags att damma av herr Scheike igen också... ha ha ha.
Maken: Blir det fullspikat på mötet...??

Dårskap är var det är!  //Farmskan

PS! Nybakta bullar väntade från lill-dottern.... MUMS så bortskämda vi blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0