I väntan på valet

Klockan är strax efter elva nu och jag borde verkligen gå och lägga mig... imorgon blir en lång dag med EU-valet. Klockan ringer redan vid 6 och då bär det iväg och hämta lite mat till oss som jobbar ihop på Everöds skola. Har inhandlat lite annat också, dricka och frukt och sånt, så att vi håller oss skärpta hela dagen. Får ju liksom inte bli fel...

Har varit en skön dag för Farmskan annars... först en sväng inne hos Paps & Babs som åter igen fått "upp en liten ruta" på datorn. Pappa hatar "rutor" och framförallt hatar han när saker och ting krånglar. Tror det var jag som kryssat fel i en ruta förra helgen när jag var där men nu hoppas jag att det är löst. Annars lär han väl ringa mig imorgon igen (*ler*). Maken har grejat i trädgården och jag har städat inomhus så idag har vi fått undan en hel del.

Sen ikväll åkte vi ut till Nisse & Rita i Torsebro på lite käk och fotboll. Den matchen gjorde ju dock ingen glad... jag kommer att få ett helsike med mina danska kollegor i veckan, det är ett som är säkert. De började redan i veckan att skicka mail om att de skulle dänga till oss så det gäller att komma på något fyndigt att svara. Tror jag skall köra med att Micke Nilsson var köpt nu när han skall börja i Bröndby... men fy vad surt!! Stor-sonen var uppe och såg matchen och han var grymt besviken efteråt, även om stämningen i den svenska klacken hade varit häftig.

Nåja, man kan inte vinna varje gång... vi får hoppas på Robin Söderling imorgon istället och på att rätt parti vinner valet och att jag har sju rätt på hästarna.

Avslutar med ett smakprov på Dotterns konsertbidrag igår... stolt som få är jag!!



Godnatt och sov gott!! //Farmskan


Kommentarer
Sassa

ja helt klart ska du vara stolt! Hälsa till henne att hon är jätte duktig! Kramis!

2009-06-07 @ 10:29:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0