Ingen vinst

Idag har mitt humör pendlat en hel del upp och ner... har liksom inte riktigt känt mig på topp bitvis och det är inte min starka sida att grubbla. Jag gör det i och för sig inte så länge utan jag studsar upp igen ganska snabbt men... trots allt, det har varit en hel del "down" idag. Men imorgon är det fredag och då skall jag jobba hemifrån på förmiddagen och sen skall ju jag och dottern på konsert till Helsingborg och se BAO. Så kul det skall bli!! Hoppas bara vädret är med oss så att vi kan sitta där i parken och njuta med lite goda mackor och annat gott.

For inom Jysk (förlåt Torgny!) och köpte en säng till gästrummet efter jobbet. Har ju slängt ut bäddsoffan och sålt den i helgen för det kändes enklare med en riktig säng. Blev riktigt fint nu i gästrummet, det är bara lite "plick och plock" som fattas. Får väl ta en sväng på jobbet och fixa det... fick ju dessutom ett presentkort idag som man kan spendera!

Kvällen har annars inneburit vinkväll hos Mona. Ingen vinst för Farmskan men jag drog högvinsten till Pilla (varsågod!). En sån kväll i glada vänners lag diskuteras allt ifrån mord till skilsmässor och till att man inte längre blir solbrun på magen på grund av hängbrösten... ha ha. Man behöver ju liksom inte dra upp blusen så långt längre...



Imorgon är det sommarparty på jobbet och det är trist att man inte kan vara med. Jag litar dock på att ni har era simankor, bikinis och små speedo-byxor på er! Kör hårt! Sen på måndag kommer man nog verkligen att känna av att det är semestertider, många som går nu. En del kommer man att sakna (*ler*)

Och så var det det här med citronskivor på brösten och isbit mellan skinkorna...
//Farmskan


Kommentarer
Git

Det där med citronskivor och isbitar, det har jag aldrig hört, förklara varför, innan jag testar, iof så då kanske jag fattar....

Ha en skön kväll med dottern.

kram

2009-06-25 @ 22:37:14
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0