King of Pop

Michael Jackson... vem kunde ana det. Så mycket bra musik, bra dans (att härma på julfesterna...), moonwalks, handen i skrevet, hatten och handsken... och hela hans förvandling from "black to white". Här kommer en av mina favoriter



Har suttit hemma och jobbat idag på förmiddagen men nu är jag ledig för jag och Dottern åker snart till Sofiero och skall titta på BAO... Jaså, har jag sagt det förut (*ler*). Får väl försöka hinna med en runda med Speedy Gonzales (som vi numera kallar hunden) också innan vi åker. Fick en god lunch bestående av räkmacka och mazarin av kompisen Lena som kom förbi och överraskade. Sånt uppskattas!

Minns ni att maken gjorde en ovanlig och något udda trädklippning i höstas av vårt stora körsbärsträd. Han har fått utstå mycket spott och spe för detta men nu kan jag meddela att där finns någon till som uppvisar liknande talanger... nämligen Paps

  

Men vem behöver inte ett mingelbord så här i sommartider....

Imorgon väntar 70 minuter Thai-massage följt av shopping för Farmskan
Härliga tider, strålande tider!



//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0