Tack och farväl... för nu

Nattens release och produktionssättning gick över förväntan och det som alla trodde skulle bli en tuff start på dagen med eventuella fel och problem visade sig helt ogrundat. IT och projektgänget hade verkligen skött sig med den äran. Kändes kul att kunna ge dem den feedbacken också för omväxlings skull (*ler*). Ett resultat av nattens arbete ser ni bland annat på vår fina nya hemsida www.ikanobank.se

Idag har jag tackat Ja till att permanenta min tillförordnade tjänst, vilket känns enormt glädjande, inspirerande och framför allt utmanande. Jag är stolt över att ha fått förtroende och ser fram emot allt vi kan göra tillsammans. Baksidan av glädjen blir ju att behöva lämna min gamla grupp där jag jobbat i över 8 år. Många roliga minnen och episoder har man ju med sig efter så många år. Häftiga förfester, fester och efterfester där tävlingsinstinkten alltid varit i fokus. Finns nog ingen annan grupp som har ett sånt go och driv som ni... ÄN!!

Vem minns inte när vi lekte Hela havet stormar hemma hos Poli och gravida kvinnor for all världens väg för en plats på stolen? Håkans midsommarfester? Niklas "ledig innan helg"? Ottos torra humor? Fredriks krossade näsa på semestern? LMQV? Alla härliga tjejer och killar som kommit in till oss ifrån kundtjänsten? Idas sprudlande energi? Magdas driv och energi? Tina, när du berättade om din graviditet (jag ryser fortfarande!)? Jennies grillkväll i nybyggda lyxhuset? Frida som vet var skåpet skall stå? Vivecas smittande skratt och glada humör? Torgnys försvunna kaffemugg? Tompas slipsdans? Johannes hemliga foton ifrån julfesten med upphittad kamera? Charles-Ingvars upptåg? Och Bengt och Jocke... världens bästa chefer... Jag kommer att sakna er enormt! Ingen nämnd och ingen glömd... Ni kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta och vem vet... vi kanske får ihop det igen, någon gång.



Men som sagt... passa er för nu är kundtjänsten på gång och det med besked!

Love U All   //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0