Bafucin och alvedon

Hade om möjligt ännu mer ont i halsen i morse när jag vaknade. Övervägde om jag skulle satsa på en dag i sängen eller inte, men kom på att jag hade nog något för många möten för att det skulle vara smart. Fick bli alvedon till frukost och sen när jag kom till jobbet trollade chefens chef fram bafucin dessutom... tackar! Sånt där finns nämligen aldrig i det Färmska hemmet när man väl behöver det.

Det blev som sagt en tisdag med många möten och det kan vara otroligt frustrerande. Man hinner liksom aldrig riktigt jobba... att sen huvudet var lite segare än vanligt gjorde ju inte saken bättre. Men klockan blev fem idag också och nu är det snart Mästarnas mästare på TV också så läget är helt OK. Maken förbereder för golvläggning samtidigt som han lyssnar på Frälsningsarméns skiva... den är jäkligt trallvänlig om än något udda (*ler*).
Maken "dare to be different"

Här är några bilder också på kick-offens kändisar... missade dock både bild på Peter Siepen och Bob men det fanns ju andra som fixade det (inklusive autografer på bägge armarna...). Vet inte om Charles hämtat sig från sambadansarna ännu för han var inte på jobbet idag...


     

Just nu har jag en ny favorit och det är Nalle Puh och citat från hans värld:
Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar

  
//Farmskan


Kommentarer
Anonym

Tack för att du ringde idag!!!!

kram

Git

2009-03-10 @ 20:28:48
URL: http://git.emanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0