Chakra dans

Gårdagskvällens VIP-invigning av Unico Topfloor var... magisk och fantastisk och alldeles, alldeles annorlunda. Jag sa till maken innan jag åkte att "det blir väl lite tal och mingel, så jag är hemma vid halv sju kanske". Fast med tanke på att det var Maritza som stod för värdskapet borde jag ha förstått bättre. Inte skulle väl hennes VIP-kväll gå till historien som en vanlig mingelkväll... nej, det var interaktivitet på hög nivå. Bäst var det när samtliga gäster i bara strumplästen släppte loss i en frigörande afrikansk chakra dans.
- Var det inte pinsamt frågade de på jobbet
- Vet inte... jag blundade hela tiden. Blundar man så syns man inte...
Provsmakning av choklad med stängda ögon var också lite häftigt... andra sinnen som jobbar då. Tack min vän för en väldigt trevlig kväll!!

Kaklingen av barummet har startat och jäklar vad bra det blir. Nästan en vägg färdig redan så förmodligen är det mesta på plats till helgen och sen lite montering av dusch med mera. Skall blir riktigt, riktigt skönt med två badrum igen (världens i-landsproblem ju...).

Stora dottern är här på besök, kul för det händer inte alltför ofta. Så nu blir det lite kaffe och något gott till det... måste ju fylla på sockerlagret.

Hittade det här fantastiska klippet av en av mina största favoriter. Lyssna och njut!



My heart can't tell you no!  //Farmskan


Kommentarer
Blogg-Pilla

Visste inte att jag hade en Queen kompis idig?

2009-03-30 @ 20:14:13
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Anonym

Ibland blir det inte som man tänkt sej...

2009-03-30 @ 20:34:57
Lena

Du fattade väl att det var jag som skrivit kommentaren ovan.??!!

2009-03-30 @ 20:38:45
Git

Helt fantastisk låt!!! Wao...

2009-03-30 @ 22:04:48
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0