En kväll med tjejerna

Halsontet har släppt nu, men istället så rinner näsan och febern pockar på rätt rejält. Eftersom jag tänkte jobba hemifrån imorgon fredag så var det liksom inte läge att vara hemma idag. Nej, det blev att pallra sig iväg... visste ju dessutom att vi skall ha lite tjejkväll ikväll och det vill man ju inte missa. Längesen sist ju...

Skulle varit hos Grahnskan men hon fick förhinder. "Vi kan vara hos mig" tyckte jag... tills jag kom ihåg att maken lägger golv för fullt och för ett jäkla oväsen. Så nu hamnar vi istället hos Nenne (TACK!). Eftersom jag erbjöd mig att ha det hos mig så gör jag det enkelt för mig och bjuder på kinamat. Tacka vet jag take away!!



Var uppe på varuhuset på lunchen och kollade in sofforna. Fast man går där varje dag så ser man ändå nästan ingenting av vad där finns... men idag tänkte jag att jag måste åtminstone se vad de har att erbjuda innan jag går någon annanstans. Hittade den här... vad tycker ni om denna? Gott om sittplatser i varje fall och precis rätt färg mot min fondvägg... och så två snygga soffbord i olika storlek till det. Hmm! Tål att tänkas på!

Ni kan tro att golvet blir fint förresten. Maken bankar för fullt och har snart gjort halva rummet, så imorgon kväll får vi tömma resten så det kan bli helt färdigt. Han är duktig min man!

Hade en lite promotion-turné på jobbet imorse, där jag gick runt och presenterade mig själv och berättade lite om mina tankar, mitt uppdrag och hur jag ser på livet. Kändes riktigt bra... Hoppas och tror att vi med gemensamma krafter kan fixa en kundservice som vi kan vara stolta över.

Ha en bra kväll mina vänner!  //Farmskan

PS! Och så blev man skyldig chefens chef en hundring till... fasen också!


Kommentarer
Kusin P

Skitsnygg soffa! Ta den! Nytt jobb - Grattis! Men nu undrar vi som inte vet - Vad för jobb?

Krya på dig!!

Kram

2009-03-13 @ 15:54:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0