Konstigt...

Hur kan det komma sig att man bara blir snyggare och mer modern med åren? Eller är det bara en synvilla. Jag fick nämligen några kort som inte hade så rysligt många år på nacken (max 5) och med tanke på hur jag såg ut då och hur resten av gänget också såg ut så måste denna tes vara sann. För herre gud vad vi såg ut allihop! Johannes med hår (alltså en kortklippt Frida), Mrollan med morotsfärgad frissa, jag själv i glasögon som jag måste ha hittat hemma hos min gamla morfar eller nåt... Eller också är det så att man helt enkelt inte hade någon självinsikt på den tiden.... heller.

Här är i varje fall någon som tänkt till framåt för det nya skönhetsidealet



Var på kontoret hela dagen idag och fick undan allt som hade fått stå tillbaka från tidigare i veckan. Var väldigt skönt och kändes bra i magen när man gav sig hemåt ikväll. Storhandling på Konsum och sen en pizzakväll... jag och maken och lilla dottern är själva hemma och skall slappa i soffan framför Let's Dance.

Maken har varit och hämtat sina nya glasögon...
- De blev lite mörka
- Jaså... är det där dina solglas eller?
- Nej, de riktiga... tänkte jag skulle tona ner dem lite men det blev kanske för mycket
- Du liknar han i Beckfilmerna
- Ja, men jag har ju lite problem med starkt ljus
Lam ursäkt tyckte jag, men nu vet jag snart hur det är att leva ihop med Grannen



Grattis till byggställningen säger jag till semesterfiraren!
Till er andra säger jag bara... trevlig helg!  //Farmskan


Kommentarer
Lena

Jag väntar på ditt inlägg om huruvida det var rätt dansare som vann Let´s Dance. Själv är jag grymt besviken. Nåt mer sensuellt än Lailas showdans har jag aldrig sett. Snacka om ståpäls..Och så vinner en jävla apa...

Kram

2009-03-28 @ 07:47:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0