Snälla, snälla, snälla..

Äntligen Johannes! Nu försvann din favorit ifrån Let's Dance... Fredagarna har man annars fått ett SMS ifrån honom med innehåll typ: "Tjoho! Elisabeth är kvar". Det var ovanligt tyst igår... men rent dansmässigt var hon sämst och det har hon varit en längre tid (sen må hon vara hur kul som helst). Men ärligt Johannes... hennes grävlingsfrissa är fasen värre än min!!

Annars rullar pengarna med racerhastighet i det Färmska hemmet just nu... att bara riva en vägg innebär en massa annat bråte också förutom golv. Nya lampor, nya mattor, ny stereo, nya pryttlar... idag har jag inhandlat en styck tvättmaskin också, plus att jag hittade världens snyggaste ljusstakar... VILL HA!!! De kostade nästan 1.000 kronor för ett par... hmm! Skall fundera på det en vecka men förmodligen lär de där ljusstakarna stå här till helgen. Lyxfällan nästa för Farmskan. Synd att det är så långt till Mors Dag...



Snart skall vi ta en paus från pysslet och åka in till Paps & Babs. De bjuder på middag idag så slipper vi det mitt i allt stöket... sådana gester uppskattas!! Sen blir det väl final i schlagern ikväll. Maken har lovat att om Caroline af Ugglas vinner så skall han aldrig mera se på det programmet. Lite kul ju! Själv hoppas jag att Alcazar eller EMD vinner nu när min favorit Jennifer Brown inte är med. Skivan snurrar just nu på stereon och låtar som man tidigare tyckte lät mest som skit blir bättre och bättre när man lyssnat ett tag. Alltså inget nytt under solen...

Ha en riktigt skön lördagkväll  //Farmskan


Kommentarer
Anonym

Jag lovar att jag aldrig skall slå på TV 4:s sändning av Le´t´s dance igen. Skandal att Elisabeth åkte ut. Visst kan hon inte dansa men det är ju underhållning. Konstigt att inte programmakarna som räknar röstsamtalen kan fuska lite??



Elisabeths storhet fick man se då hon i den stora schlagerfestivalen blev presenterad som en av dansarna bakom alla bidrag som nått finalen. Och detta blev hon i värsta konkurrentkanalen SVT! Det finns ingen bättre än denna kvinna!!

2009-03-18 @ 16:29:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0