Vatten på kvarnen

Lena! Du måste lära dig att man behöver inte vara bäst för att vinna... det räcker att man är "folklig" (vad det nu är...). Jag håller fullständigt med dig att det går inte att jämföra Laila med Magnus när det gäller dans fast å andra sidan tycker jag att han är den som utvecklats mest och det är kanske det som är hela grejen. Men Lailas sista dans var helt magiskt och man har verkligen en gåshudskänsla... har ni missat den så är den här:

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.914777

I morgonens tidning stod att läsa om "Vett och etikett för idrottsföräldrar"
* Inte fjanta sig
* Inte heja högt
* Inte skrika vad barnen skall göra annorlunda
* Inte klaga på domaren
* Stå tysta
* Hålla koll på kläderna

Snacka om att lill-sonen nu fick vatten på sin kvarn. Är det något av ovanstående som passar in på mig så är det möjligtvis att passa kläderna... Allt annat gör jag av hjärtans lust och även idag när de är vuxna och spelar. Sorry boys and girls, det är bara sån jag är. Men skall hädanefter bara stå tyst och hålla kläder. Scoutheder!

Varit en runda i stan och köpt duschblandare och hämtat sista kaklet... fick med mig en ny lampa till vardagsrummet (surprise) och mina ljusstakar som jag önskade mig. JAG VET!!!!



Peace and love till er en vanlig lördag!  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0