Aj aj aj

Hade en jättemysig lördag igår! Först med Paps och Babs på Humlalyckan och åt lite buffélunch och sen på kvällen kom Ingemo & Curt med sin lilla hund Tuva (terroristhunden kallad...). Eftersom vår Mitzi är den mest asociala hunden i hela universum när det kommer till att umgås med andra hundar så gjorde vi det helt enkelt lätt för oss genom att lägga henne i hallen. Hon var mycket nöjd med det upplägget och sa inte ett ljud. Den andra lilla tjejen var med oss och verkade nöjd med det... en riktigt tuff liten westie-dam det där.

Men lite mat och god efterrätt som maken gjort och så lite gottis på det så mådde man som man förtjänade när man gick och la sig. Hade jättesvårt att somna och tyckte att det körde väl mycket i magen... skit, inte maginfluensa väl?? GIT!!! Men det blev tyvärr inte bättre utan snarare värre och riktigt ont hade jag. Så mina vänner... förmodligen är det väl magkatarr som har slagit till och med tanke på hur jag stressat de senaste veckorna så får jag helt enkelt skylla mig själv. Somnade, till slut, runt halv 3 inatt och har sen vaknat från och till så idag är jag hängig....



Och precis nu kommer min pappa att skälla på mig... ha ha ha.

Nej, nu skall jag gaska upp mig och köra till Apoteket och köpa magmedicin. Brukar ha en ask hemma men det hade jag inte idag så då är det bara att ge sig iväg. Ringde till Apotekets talsvarstjänst för att ta reda på öppettiderna

- Vilken ort är det du söker (säger den mekaniska rösten)
- Kristianstad
- Kristinehamn... är det rätt uppfattat
- Nej
- Vilken ort är det du söker
- Kristianstad
- Kristinehamn... är det rätt uppfattat
- Nej för helsike.... KRISTIANSTAD

Det gick till slut och man blev inte alls uppstressad av detta heller.... //Farmskan


Kommentarer
BloggPilla

Nu lugnar du ner dig, hör du det:) annars skäller vi på dig så det så. kram

2009-05-24 @ 20:31:17
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0