Behöver mer timmar!

Usch och fy vad jag känner mig otillräckligt just nu... agendan är fullproppad med en massa att göra, fritiden är inbokad, skolan kräver sitt och man hinner inte med att backa upp och stötta hemma. Har grymt dåligt samvete just nu och skulle verkligen behöva några timmar till på dygnet för att få det att gå ihop. Men jag säger som jag brukar... det ser ljusare ut om någon vecka och DÅ kommer allt att ordna sig (*ler ansträngt*)

Ikväll har jag varit på utbildning inför EU-valet i början på juni. Sitter som ordförande i en valkrets och fast man gjort det många gånger tidigare så känner man sig som en nybörjare varje gång. Skulle kuverten tillslutas eller vara öppna, skulle röstkortet vara med eller inte, vad händer om de lagt för många sedlar i ett kuvert... ja, ni vet sådana viktiga frågor som man bara måste kunna svara på.

- Du väljer ju faktiskt själv hur mycket du hinner med, sa maken
- Jag vet... men ibland tjörvar det ihop sig bara.

En bra dag på jobbet och fru Ekdahl är tillbaka i selen igen efter sin semester. Skönt att se hennes gängliga gestalt i korridoren igen. Hon berättade lite om sin resa i pendlarbilen och man undrar ju om allt det som hände verkligen kan hända på en och samma resa... ha ha ha. Blev dessutom av med sitt bagage på nedresan och man blir liksom inte förvånad. Sen har vi firat av Carl (alias Charles-Ingvar) som jobbar sin sista dag imorgon. Därefter börjar en ny framtid för honom på Banverket. Han sa att vi kunde ringa till honom när vi hade problem med tåget... snacka om att han måste ha en hot-line då. Hoppas verkligen de tar hand om honom för det är han värd!

Nej, nu måste jag börja packa. Skall åka på konferens med jobbet och är tillbaka igen på torsdag kväll... och så gick den veckan. Får snacka med den lena rösten hemma nu så maken inte får tupp-juck på mig. Men samtidigt ser jag fram emot denna konferensen för hela ledningen är där inkl. bröderna K och kanske himself också.... vem vet.

Så... om turen är med oss hörs vi ifrån konferensen annars får ni ha det bra!
Kram och puss från //Farmskan


Kommentarer
Anonym

Vad spännande, säg till nästa gång så följer jag med på konferensen. Klart jag ställer upp!

Vi ses först en stund väl?

kramen

2009-05-11 @ 22:29:09
Git

Vet inte varför jag inte fick med mitt namn i inlägget ovan? Kom väl åt nåt.

2009-05-11 @ 22:30:46
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Blogg-Pilla

Du får börja delegera:= Ha det bra och glöm nu inte vinkvällen på torsdag, du kan ju inte missa det två gånger i rad

2009-05-12 @ 21:33:55
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Sassa lundgren

Nu börjar de bli mycket som ska ske på torsdag tycker jag! Tjejträffen ligger oxå på torsdag! Ha de och va rädd om dig! Kramis!

2009-05-13 @ 09:39:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0