Cirkel eller fyrkant?

Uppe med tuppen och for iväg till Växjö till Mercuri Urval som är dom som gör intervjuerna för tjänsterna på jobbet. Skulle göras tester idag på korsen och på tvären och man fattar liksom inte hur de kan få fram resultat av det i slutändan. Liksom vilken fyrkant som hör till vilken cirkel och vilket tal kommer näst i serien... Men resultat får de fram och de känns också precis på pricken. Kul att få vara med om faktiskt.

Drog ju ut lite på tiden så den tänkta lunchen med svärdottern i Växjö brann inne... sorry gumman! Istället fick jag slänga mig i bilen för att inte bli sen tillbaka till nästa möte på jobbet. Tellan ryckte in och köpte sallad till mig som stod så prydligt på bordet när jag kom fram. Jag har snälla goa medarbetare jag... <3

Känns just nu som om det är en rejäl åska i luften... helt svart på himlen och kvavt som katten. Maken fick fara iväg till jobbet eftersom hans IT-avdelning ville testa så systemet fungerade och det var makens jourkväll. Han var rätt irriterad när han for iväg men det berodde nog mest på att han missar Navy CIS som är hans favoritprogram. Men det skall vi ta igen senare ikväll för nu har vi fått första säsongen av "2 1/2 män". Världens bästa TV-program... har ni missat det så försök låna filmerna. Riktigt roligt!



Imorgon är det heldag i Lund på vårt huvudkontor, och sen på kvällen är det tenta-inlämning och party med skolan... skall bli skönt att få lägga den där bibban papper i hans hand. Minst ett par glas vin är det värt (*ler*)

Kan man verkligen ha hungriga ögon?  //Farmskan



PS! Tack för att jag får använda DIG som bollplank!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0