Deutschland, Deutschland

Packad och klar åkte jag till jobbet imorse, helt redo för en tredagars tur till Wiesbaden utanför Frankfurt. Tåget skulle gå klockan 1 från Älmhult så man hade HELA förmiddagen på sig att jobba (*ler*). Började dagen med ett stormöte för hela kundservice. Jag tyckte det gick bra... fortfarande lite för lite diskussion och engagemang men det kommer!

Tog tåget vid 1 (vi vågade inte chansa på det som gick en timme senare... ni vet SJ:s leveranser är väl sådär...) och hade därför en hel timme på oss att spruta parfym på varandra. Gäller ju att dofta gott. Fick sällskap av två gentlemän från våra kontor i Lund och Köpenhamn och sen bar det iväg till Frankfurt. Flygresan gick fort och lätt, ett glas rött på planet gjorde att man slapp oroa sig för luftgroparna. Nu sitter jag installerad på hotell Ramada i Wiesbaden och skall snart sluta upp med de andra nere i receptionen.

Ville bara säga att jag mår bra, om någon undrar... //Farmskan

PS! Här kommer en härlig grillbild ifrån gårdagen (Tack Pilla!)

 


Kommentarer
Git

Jo jag undrade precis hur du hade det. Och jag tycker du gjorde ett bra jobb i morse!

Ses på fredag.

Auf wiedersehen

ps. ta lite raketbränsle så blir du riktigt avslappnad = cointreau.

2009-05-05 @ 20:20:10
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0