För jag har tagit studenten...

Fy fan vad jag är bra!! Ha ha ha... nej, det var grymt skönt igår att få lägga den sista tentan i händerna på läraren. Nu får man bara hoppas på att den också blir godkänd så man kan få kvittera ut sitt slutbetyg. AAhhh så gött! Vi hade en rolig avslutning också uppe hos Maritza på Unico Topfloor. Whiskey-provning, italiensk buffé, test av alkoholfria viner och lite "in på livet-frågor". Själv bidrog jag på kvällskvisten med min favorithistoria för tillfället... ja, ni vet den där om Batman (som jag dragit för alla känns det som).

Dottern var snäll och hämtade mig sen på kvällen. Puss till dig!

Dagen igår spenderades annars i Lund på vårt huvudkontor och ett projektmöte. Jag fick chansen att verkligen arbeta med både mitt tålamod och min diplomati... fast jag har ett hål i kinden där jag bet mig själv. Men det är bra att man får öva på sånt ibland också, och mötet blev faktiskt riktigt bra till slut. På vägen hem lyssnade jag av min telefon och då visade sig att jag hade varit på radion och sjungit. Synd man missade det! Skall se om jag kan hitta det på webben... tack för tipset Ingemo.

Men idag har jag varit i Älmhult hela dagen och inte fått undan ett skit känns det som. Men som maken och kompisen Lena säger, "det där är bara att vänja sig. Att göra just ingenting är ditt jobb nu". VA!?? Det har jag inte insett förrän nu. Jag skall faktiskt inte "jobba" så där som jag brukar "jobba" utan mitt jobb är att sitta på möten och tänka stort. Hmm... Så det har jag gjort idag.. hela dagen.

Nu skall jag bara prestera en presentation till ett möte i Göteborg imorgon och sen tror jag att jag bara skall hälla min sega lekamen i soffhörnan. Kanske till och med kan försöka mig på en kaffe. Förresten så har dottern nu fått en värdfamilj så resan till USA blir i oktober och det blir till Washington DC. Då blir det till att boka in en resa till våren... skall bli riktigt kul!

Sweet dreams are made of passion!!  //Farmskan

Lita aldrig på män med hörlurar....



Kommentarer
Anonym

Grattis till studenten, hurra hurra hurra:)

2009-05-29 @ 09:21:16
Eva (Jönsson) Arvidsson

Grattis till studenten... Då väntar balen?

Ha en skön helg, kan kanske behövas, det äår tufft att ta studenten :-)

Kram på dig..

2009-05-29 @ 20:58:41
URL: http://evaarvidsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0