Hej! Hej då!

Ja, ungefär så var min dag idag... jag kom in vid halv 8, sa HEJ till mina kollegor och sen försvann jag iväg på möte, och möte, och möte, och möte, och möte, och möte, och möte. Klockan fyra var jag tillbaka så då var det nästan dags att säga HEJ DÅ igen. Tycker lite synd om dom faktiskt... det är inte mycket till närvaro hos den här chefen just nu. Men med rätt mental inställning så säger jag: Det kan bara bli bättre.

Dock klämde jag in en lunch med stor-sonen och njöt i fulla drag av att se honom!

Tre av ovanstående möten bestod av intervjuer av sökanden till en tjänst inne hos oss. Två av kandidaterna var riktigt bra, så där så man bara kände Wow! Big boss uttryckte sig mer i termen som "att man blev ju nästan förälskad..." Nja, så långt kanske jag inte vill sträcka mig men bra var dom, dessutom har ju jag min förälskelse på annat håll. Ha ha ha

Så nu har jag ägnat kvällen åt att komma ifatt dagens andra göromål... Dock luktar det nu gott av kaffe och popcorn (konstig kombination i och för sig...) så jag tror jag kryper upp till maken och ber om ett smakprov.

Ha en skön kväll!  //Farmskan

PS! Fru Ekdahl... hoppas du får en riktigt bra superplaneradiniminstadetaljsemester i Zelle!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0