Klädd i trasor

Usch.. jag var seg igår. Lite bubblig i magen och så sån där dov tråkig huvudvärk. Vi hade fått den nya Wallander filmen men jag lyckades somna bara en bit in i den. Får väl göra ett nytt försök imorgon när maken är på jobbet. Jag är ju ledig liksom (*ler stort*).

Kände mig lite piggare i morse dock och det var skönt. Att man sen suttit och häckat framför datorn hela dagen känns både bra och dåligt. Bra är att jag har lyckats kreera nästa 8 sidor!! Dåligt är att man har ont i nacken, trött i musfingret och har typ inte fått någon luft. Hoppas dottern snart kommer hem så jag kan kräva lite massage...

Hon var förresten på partaj igår med skolan. Mycket studentfester nu och den igår hade temat "Anything but clothes". Därför mina vänner gick hon iväg endast iförd trosor och strumbyxor och över detta ett sönderklippt påslakan som hon knöt över brösten.
- Skall du inte ha något under?
- Nej, man får inte ha kläder
- Men ingen ser ju det... tänk om ingen klätt ut sig, då kan det ju vara skönt
- Alla har klätt ut sig.
Helt lönlöst alltså, så hon for iväg klädd som en trasdocka. Maken skulle hämta henne vid bussen i natt men SMS:t om att hon tänkte sova hos en kompis kom runt 2-tiden. Sista tanken innan jag somnade om var... "Undrar hur hon tänker ta sig hem imorgon iklädd endast lakan". Hon är inte hemma ännu kan jag säga.

Nej, nu skall jag djupdyka i en ny kasse kläder från kompisen Lotta på MQ

Skaffa dig en bra dag!  //Farmskan



Kommentarer
Blogg-Pilla

Var vi sådana när vi var unga? Min dotter hade tejp och sopsäck i går!!!!!

2009-05-21 @ 22:42:53
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0