Konferenshälsning

Klockan är snart elva och jag och Ewy sitter här i våra pyjamasar i en liten stuga och ser på semifinalen i Eurovision Song contest. Sverige har precis gått vidare till finalen och då blev man ju genast mycket gladare. Tidigare ikväll när vi anlände hit till konferensen (vi och hundratalet andra från massa olika länder) så käkade vi en god buffé och drack vars ett glas vin. Mycket trevligt men ack så trött man blev efter det glaset. Känns att man varit i gång som en liten igel för så fort vinet rusade upp till huvudet så blev man lättvaggad... Men en trevlig förkväll inför konferensen som startar imorgon.

Annars har dagen gått i hundranittio och mötena har avlöst varandra... men bra möten och då är det genast lite lättare. Att man sen serverade damerna en "het räka" till lunch gjorde ju inte saken sämre... Ni kan sluta slicka er om munnen nu tjejer!! Ha ha ha

Har precis pratat med maken och han berättade då att
1) Tvättstugan är klar, inredning monterad. Endast el-arbete imorgon!!
2) Litauerna dök oväntat upp i morse och har byggt pergolan färdig... på 1 dag!!

Blev jättebra även om de små bilderna jag fick på telefonen var något små... De har dessutom lagt om stengången och tagit bort ett steg och istället gjort det som en liten ramp. Lite pensionärsvarning tyckte maken men jag tror det blev bra. Får väl testa den när jag kommer hem (*ler*)

Hoppas nu att ni får en bra dag imorgon, jag skall försöka göra ett inhopp imorgon kväll
Pussar till er alla //Farmskan

PS! Lena, sorry att jag inte hann svara innan och nu är man ju fullt upptagen =)


Kommentarer
Lena

Åh, vad bra med ramp. Då kanske jag kan komma och hälsa på dej sen när jag fått färdtjänst. Svackan är djup just nu, så jag behöver varje ljusglimt. Vi pratas vid när du kommer hem. Kramis

2009-05-13 @ 10:12:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0