Många bra stories...

Uppe i ottan... här fick man ingen sovmorgon minsann. Klockan 8 prick var det start och nåde den som kom sent... Sen har talarna och berättelserna avlöst varandra hela dagen. Två korta pauser "max 5 minuter" och så en timmes lunch. Så den som tror att konferens är lika med "lite partaj och roligheter" skulle vara här just nu (*ler*). Men det har varit många bra föredrag och roliga talare, allt på engelska så man får ju vara superkoncentrerad hela tiden.  Kvart i fem var det slut och då var det dags för kreativ övning i grupp (= min paradgren).

Mitt lag hade svarta kepsar och det tackar jag ödmjukast för. Den gula eller babyblå kepsen var verkligen ingen skönhet. Totalt 14 team som skulle fotografera, kreera och lösa gåtor. Två tyskar, två danskar, en norrman och två svenskar i mitt lag så det var en härlig blandning... tror det gick bra men det får vi väl svar på ikväll.

Sitter just nu och funderar på om man skall klä upp sig eller inte inför middagen. Känns lite som om det kan bli precis hur fel som helst hur man än gör. Får nog gå på Safe och klä mig i jeans och svart kavaj. Det skall bli gott med mat i varje fall för det har det varit lite si och så med för Farmskans del så nu har jag lite ont i huvudet. Hoppas det går över med lite vin i glaset...



Make love!  //Farmskan


Kommentarer
Blogg-Pilla

Ta du ett par glas och koppla av i kväll, vi håller ställningarna här hemma:) glöm inte ta av kepsen bara innan du går ner på middagen

2009-05-13 @ 21:15:57
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Git

ha ha...den kommentaren frå Pillan var riktigt fyndig. Ha det gott chefen, vin och mat hjälper mot huvudvärk. Och mycket vatten innan du somnar!

2009-05-13 @ 21:47:47
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0