Musfinger

Skönt att få vila upp sig igår kväll... jag och maken åkte till Bromölla och såg på lill-dotterns avslutningsshow. Hon slutar ju nian nu och detta var hennes klass projekt. Jätteduktiga var dom både till att sjunga, dansa och spexa. Dottern gjorde sin imitation av Filippa Bark och det var jätteroligt... Bara för det så skickar jag med ett favoritklipp



Du var jätteduktig Hanna! <3

Glömde ju berätta för er om en konstig sak som inträffade i onsdags kväll när vi hade grillbuffé. Jag och en kollega satt och snackade och käkade vid ett bord när servitrisen kommer med ett glas rödvin
- Detta är någon som inte druckit upp, vill ni ha det... synd att kasta.
- Ja, ja... sätt det här så tar vi hand om det.
Två minuter senare kommer hon med ytterligare ett glas...
- Här var ett glas till..
Men herregud... såg vi ut som ett par alkoholister eller?? Typ, där har vi två som verkligen ser ut att behöva bli ordentligt fulla ikväll. Ja, ja... man ställer ju upp. Ha ha ha.

Vet ni att jag har drabbats av musfinger. Alla andra drabbas av musarm men inte jag... mitt sitter bara i långfingret på höger hand. Och JA, det beror endast på för flitigt arbetande med DATORmusen. Det har varit så en tid men nu blir det bara värre och värre så idag har jag smort mig med Voltaren och tyckt synd om mig själv. Fingret är dessutom dubbelt så stort som det andra långfingret och det är inte snyggt...

Har jobbat hemifrån idag och fått undan hur mycket gammalt måste-arbete som helst så jag är grymt nöjd. Nu skall jag fara till affären och handla lite god mat och godis till ikväll. Imorgon blir det dans så då kan man skaka av sig de värsta synderna...

Skickar med (som ett tips ifrån Pilla) en rolig länk! Se den
http://video.nettavisen.no/video/821

Och ni... skicka inte SMS när ni är på fyllan!  //Farmskan


Kommentarer
Blogg-Pilla

Då ses vi på dansgolvet i morgon, håll till höger:)

Kram

2009-05-15 @ 21:29:47
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
lill-dottern

haha , Tackar tackar (:

det var skoj att ni hann komma (:

2009-05-16 @ 18:12:27
URL: http://farmsfavoritmat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0