Samlar poäng

Mitt lag vann!! Helt otroligt... jag trodde verkligen inte att det ens fanns på kartan. Tyckte att vi presterade sådär men huvudsaken är att vi knäckte Big Boss och hans team för de var så otroligt självgoda bitvis (*skrattar*). Så vi fick godis som pris och varma applåder... Hade en trevlig kväll efter en lång dag. Jag gick på kavaj och jeans temat och det var nog bra med tanke på att 2/3-delar av deltagarna kom i keps och munkjacka. Klänning där hade nog känts lite udda. God grillbuffé blev det i varje fall och ett antal glas rödvin slank också ner. Vandrade hem till stugan runt midnatt och somnade som en stock. Och Ja, huvudvärken försvann

Sen var det på det igen idag och då var det verkligen en häftig förmiddag. Vi spelade ett affärsspel där man fick se en film och sen fick man välja olika scenarios... kan säga att mitt lags slutsats blev väl sådär. Men åtminstone vågade vi satsa lite jämfört med andra som bara spelade säkert hela tiden. Jag skyller dock på dansken i mitt lag för danskar... de kan ta vilka riskabla beslut som helst. Så vinst igår och storförlust idag. Undrar vilket som smäller högst? Vinsten i lek och stoj eller förlusten i affärsspelet... Hmmm

Ikväll skall jag vara hemma och samla lite förtroendepoäng hemma. Fast att det både är tjejkväll hos Grahnskan och vinkväll hos Titti. Jag har tackat nej till båda och känner mig nöjd med det. Lite kvalitetstid hemma är nog ett måste när man inte visat sig på ett antal dagar...

Så här blev tvättstugan och pergolan förresten





Ni ser kanske inte nätet ovanför men där skall i varje fall lite klätterväxter frodas

Nej, nu får man pussa maken!  //Farmskan



Kommentarer
Madde och Tia

Vad fint det blev! Nu fattar vi vad pergolan var för något, det kommer bli väldigt bra. Nu krävs bara lite gröna fingrar :)



Jag (Madde) har varit på intervju med blekinges polisdistrikt idag, gick sådär. Är verkligen inte bra på intervjuer. De var 4 st poliser som satt och grillade mig. Men i morgon träff med Skånes polisdistrikt, hoppas det känns bättre där!



Kramar från Växjö

2009-05-14 @ 20:39:04
Elin

jag kan ha tur och komma på topp tio av snyggast i everöd med den bilden alltså ;) skönt att dig hemma igen!

2009-05-14 @ 22:27:16
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
BloggPilla

Blev ju superfint. Ses i morgon

2009-05-14 @ 22:41:30
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0