Avsky

Avsky känner jag idag för de jäkla bönder som behandlar sina djur illa!! Och inte bara bönder heller för den delen utan alla som inte tar hand om sina djur på bästa sätt. De bilderna de visade i TV igår fick ju en att helt plötsligt älska dödsstraff. Fruktansvärt!! Är det något jag är blödig med så är det sånt... Jag är absolut inte en förespråkare för att inte äta kött och sånt men för guds skull se till att behandla djuren väl.

Varit i Markaryd hela dagen idag också. Kände mig låg när jag åkte upp och det tog ett tag innan jag fick tillbaka min energi igen. Men den kom till slut och övningarna vi gjorde under dagen var nyttiga och bra. Jag tycker fortfarande att det är en otrolig styrka att kunna åka iväg samtliga chefer tillsammans och prata mål, vision och handlingsplaner för nästkommande år. Alla har hört, alla har kunnat påverka och säga sin mening. En stor eloge till jobbet och vår VD för att de fortsätter med detta.

Och så till dagens i-landsproblem: Till lunch fick vi Rishultskorv... vad är det för fel med Sibylla?? Jag gillar inte korv med en massa gryn och smak i, jag vill ha en vanlig korv om jag får välja.

Ikväll har jag varit och fått en skön rygg och ansiktsmassage hos Bodil. Vardagslyx!



Skjut inte upp till imorgon vad du kan njuta av idag... //Farmskan

-----------------------------------------------------------------------
- Om du var min man skulle jag lägga gift i din tekopp!
- Om du var min fru skulle jag gärna dricka det teet...
Touché!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0