Betong är vackert

Kändes trist att gå upp i morse för maken började senare och fick ligga kvar... och att stiga upp till ett kallt rum och beckmörkt ute kan få vilken positiv människa som helst att deppa ihop. Tur man inte är positiv... (*ler*). Nejdå, allt går (utom små barn och tennsoldater).

Har varit en bra dag på jobbet. Kreativa förslag och bra flyt på servicen... då får man energi. Imorgon är det dags att presentera de nya grupperna och vem som blir chef över vilka och det skall bli jättespännande. De satt i stort sett hela eftermiddagen och diskuterade hit och dit och ett tag funderade jag på om det var lite som vid påvevalet. Att det skulle komma vit rök från rummet när de hade enats om ett förslag... Men nu är förslaget klart och presentation imorgon för samtliga. Ser jag fram emot!

For direkt till kompisen Lena efter jobbet på ett betongparty. Hade ingen aning om vad som väntade egentligen men det var verkligen jättefina saker hon hade gjort. Men för att krångla till det hela så beställde jag något som hon inte hade gjort. Jag beställde en adventsljusstake för blockljus... typ en sådan här fast fatet är betong och även hjärtan i betong med siffror på. Fatet är med liten kant så man kan lägga sten, mossa eller bär i botten. Tror det blir jättefint



Tar ett kort sen när jag får hem den.

Imorgon är det först läkarbesök för Farmskan och sen blir det till att jobba hemifrån.

Njut av livet som livsnjutarna Kjell och Rose-Marie...  //Farmskan



Kommentarer
Elin

Den var ju jattefin :) blir jattefin pa koksbordet (elr vart du nu ska ha den). jag saknar vart koksborg, kan du inte skicka det med ett privatplan? ;) saknar er! och du kan sag till pappa att vi syns pa skype imorgon klockan 21.00 i svensk tid, <3

2009-11-04 @ 01:58:49
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/

Snyggt! Jag har en likadan fast med metallsiffror!

Jagade halva Sverige runt efter den ifjol. Kram

2009-11-04 @ 09:46:03
Bottan

Betong låter inte så roligt, men ser jätte fint ut!

Kramis

2009-11-04 @ 15:48:40
URL: http://bottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0