Copenhagen

Idag har jag varit i Wonderful, wonderful Copenhagen. Ett möte med kund som hade kontor i det stoooora varuhuset Fields. Men mötet drog ut på tiden så när vi var klara var det inte läge att shoppa... åh, jag ville verkligen det. Merde!!! Men mötet var i varje fall intressant och man får lite ny energi (vilket jag behövde efter gårdagen).

I helgen är det Fars dag... så då blir det väl lite firande här och där men annars tänker jag bara ta det jäkligt lugnt i helgen. Tänkte att jag och maken skulle städa vars en våning ordentligt. Det behövs kan jag säga.

Sitter just nu och kikar på biljetter till Washington till våren. Skall bli jätteskönt att åka över och hälsa på och jag tror där är massor att kika på... och så måste man ju gå en runda i Vita huset också. 25 mars siktar vi på att sticka. Spara, spara, spara är det som gäller nu



Har gått tre veckor nu med mina "nya naglar". Madde, du gjorde det verkligen grundligt men nu vill jag nog ha bort dom. Irriterande nog sitter de som berget!! Stor nål och fil framme nu för att se vad jag kan göra. Borde väl gå att lösa med lite våld tycker man...

Annars är dagens gladhet att jag pratat med Bodil och bokat in en massagetid hos henne. Min vän... ser fram emot att både träffa dig och dina magiska fingrar (*ler*)

Fredag kväll... ett glas rött, god mat och lite godis  //Farmskan


Kommentarer
Elin

Darling, du kommer inte in i vita huset.. Da blir du skjuten! Dom har det sa bevakat att du far ta foton igenom stangslet! Efter 11 september ar det sa, trist men sant! Men det ar haftigt av att bara se det :) fick du mitt meddelande pa skype?

2009-11-06 @ 21:39:19
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
Madde

Nej nej nej!! Ingen nål!! Kom en dag i veckan så plockar jag bort dom, så kan vi ta ögonbrynen samtidigt=) //Madde

2009-11-07 @ 09:44:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0