Det är inte regn som faller

Det är inte särskilt smart att dricka två glas vin när man är så trött som jag var igår efter jobbet. Men ibland är förnuftet mindre än vanligt och det var det nog igår. Var hela tjejgänget inne hos Nenne och käkade en fantastiskt god kräftsoppa med vitlöksbröd... men med facit i hand så skulle jag hoppat vinet.

Gårdagen var nämligen en rakt igenom energislukande dag med möten och en massa måsten... och sen precis hinna in och pussa på den sjuka maken innan man blev upphämtad för tjejträff. Det är i och för sig alltid väldigt kul att träffa alla gamla kompisar och det ger ny härlig energi... men igår tog vinet ut det i andra änden. Somnade som en stock när jag la huvudet på kudden.

Och så missade jag Kjelle och hans kanotpaddling i Ullared... måste ses på webben idag.

Och så upp med tuppen imorse igen... trött som en bäver precis hela dagen har jag varit också men oj, vad jag har fått mycket gjort! Så jag är ändå rätt nöjd med dagen... och kvällen också för den delen eftersom jag äntligen lyckades lösa Paps e-post problem. Går nu att skicka både ut och in... Klapp på axeln till mig!

Såg ett bra citat idag:
Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra,
så är man fortfarande bara en ekorre



Nu... kaffe, godis och en bra film //Farmskan


Kommentarer
Paps

Tack. Nu kan vi sova om nätterna igen.Ordningen är återställd.

2009-11-17 @ 21:14:20
Anonym

Du, skulle du tänka dig att tagga ner lite vännen? KRAM! Tänker på dig!

2009-11-17 @ 22:33:51
Elin

Jag vill ocksa ha godis!!!! Skicka skalen va

2009-11-17 @ 23:25:31
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0