Ekebacken

Måndag kväll och jag sitter på ett hotellrum (?) i Markaryd. I Markaryd av alla ställen... och det är väl knappast ett hotellrum heller utan snarare motell / vandrarhem status. Fast ändå OK på något sätt. Vi är runt 15-10 personer här ifrån jobbet på en ledarskapsträning. Och nu har jag precis loggat in på rummet efter god middag, vin... men tyvärr inga chips.

När vi kom idag så fick vi en föreläsning i att tänka i nya tankebanor. Jätteintressant tjej som höll i det och som verkligen föreläste med hjärta och humor. Mycket bra! Man får verkligen inspiration att börja träna hjärnan... kanske lära sig 200 decimaler på talet Pi??

Imorgon väntar sen vidareutbildning i ledarskapet och jag fick mina analyser ifrån Ingalill och Tellan. Bägge två har klagat hela veckan på hur besvärligt det var.
- Be mig aldrig om detta igen... jag har ljugit om alla ettor.
Men när jag jämförde min uppfattning om mig själv med deras så skilde det inte mycket. Antingen har man bra självinsikt eller så är man förutsägbar... hmm, vilket kan det va!?

Imorgon är det också en speciell dag... det är Farmskans födelsedag. Den skall firas tillsammans med maken på Clas Malmbergs stå-upp kväll i Kristianstad. Så jag missar middagen imorgon kväll med gänget här men det får man ta. Inte varje dag jag och maken unnar oss något tillsammans...

Nej, nu kallar sängen  //Farmskan

PS! Lena... varför svarade du inte på mobilen???


Kommentarer
Anonym

GRATTIS! Ha en underbar dag o njut av kvällen! Kram.

2009-11-24 @ 05:40:07
Lena

Åsa-love. Jag hade hudvårdsklass, och mobilen var hemma. Det blev sent och... ja du vet.

Det är Din Dag i dag!! Grattis!! Jag ringer dej under dagen. PUSS

2009-11-24 @ 06:35:00
Anonym

Grattis grattis grattis du mogna kvinna :):) Hoppas det blir många skratt ikväll.. Mys på!! Kram Mrollan

2009-11-24 @ 11:24:38
Morbror å Barbro

Grattis och ha en underbar kväll,

Kram från oss båda

2009-11-24 @ 12:07:50
tessan

Grattis på födelsedagen! Jag håller med dig, gå och njut med pappa ikväll =) ha en trevlig kväll! Kram

2009-11-24 @ 12:19:13
Elin

GRATTIS STYVIS PA FODELSEDAGEN! tror inte det blir superenkelt for mig att fa tag i er idag :( ska forsoka! men ha en underbar kvall och halsa clas malmborg fran mig, <3 massa karlek och kramar

2009-11-24 @ 15:52:27
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0