Energikälla

Ibland önskar man att det fanns en outtömlig källa med energi att hämta. Bara gräva upp några skopor när man behövde det som mest. Hälla det över sig och suga in det i porerna... I helgen skall jag bara ta det lugnt och inte göra något alls har jag bestämt mig för. Kanske ta med mig maken på en shoppingtur för det brukar pigga upp.



Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du

Det finns alltför många som vill tala om
Att du bör vara si och så
Gud Fader själv, han accepterar dej ändå
Och det kan du lita på


Imorgon åker lill-sonen till Lanzarote... önskar jag kunde följt med!

Glöm inte att säga något kärleksfullt till din nästa!  //Farmskan


Kommentarer
Git

Ta väl hand om dig i helgen och se till att få energi och ta energi från allt du kommer över. Du ger så mycket, så nu blir det pay-back-time! Ska fundera på vad jag kan ge tillbaka...

kram

2009-11-05 @ 20:22:40
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Anonym

Jag ringer dig ikväll så bokar vi tid för en massage. Drt verkar du behöva!

Kramis

2009-11-06 @ 08:15:27
URL: http://bottan.blogg.se/
Anonym

vet inte men det kändes som du skrev det till mig och om det var så, så värmde det.snyft

2009-11-07 @ 18:08:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0