Happy Birthday to me!



Tack till er alla som grattat mig här på bloggen, på Facebook, SMS och telefon... det värmer det Färmska hjärtat. Ovanstående hyllning fick jag ifrån dottern. Hur söt som helst! Tack också Git och Fru Ekdahl för vacker sång i morse i fullsatt matsal i Markaryd. I löööövv you

Dagen i Markaryd och jobbet med strategier, mål och ledarutveckling har varit bra. Fick grotta ner mig i min ledarprofil på förmiddagen men hittade väl inga kioskvältare där egentligen, vi hade en enad bild över Farmskans brister och förträffligheter. Sen har dagen mest inneburit att tänka framåt. Fick dock tänka framåt i en någon udda gruppering och jag vet egentligen inte vad jag skall tycka om det. Skall fundera på det i natt... Hoppas att allas vår kreativitet leder till något gott och nytänkande också



Stack därifrån och lämnade de kreativa hjärnorna kvar att fundera ut storheter medan jag och maken förlustade oss på Kristianstad Teater till den här mannen



Helt galen och fantastiskt mångsidig. Stå-upp och tänkvärdheter blandat med sång till piano och munspel. Hur bra som helst. Så många träffsäkra analyser av saker och ting... Han hade en lång teori om varför kvinnor anser att män tänker med könet, vilket mynnade ut i att han från och med nu ville att vi också skulle benämna könet utifrån den egenskapen: Visdomsstaven
- Så kvinnor ligger inte med män för njutning... de vill ha information

Kanske man skall gnugga geniknölarna ikväll då... //Farmskan

Sorry Elin....
 


Kommentarer
Jennie

Grattis i efterskott!

Om man grattar både i förskott och efterskott så måste det väl kompensera för att man glömmer den STORA (rätta) dagen...??

Puss och kram

2009-11-25 @ 12:12:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0