Hastig och lustig

Mitt mellannamn är Hastig och lustig... fast det där visste ni redan, eller hur. Varför skjuta upp till morgondagen det du kan göra idag? Ja, en anledning kan ju vara att man imorgon kanske har sansat sig något och fått nya insikter och erfarenheter... Och precis så känner jag mig just nu.

Jag har nämligen idag skalat av allt håret. Och precis när hon klipper saxen i det så ångrar man sig bittert... Fan, fan, fan... varför gick jag på impuls? Varför kunde jag inte bara åka hem och fundera i lugn och ro? Varför kunde jag inte vänta ut min vanliga frissa? Jo.. för mitt mellannamn är Hastig och Lustig

Så nu sitter jag här och har skalat av håret... kort, kort, kort och det finns ingenting jag kan göra för att få det ogjort. Bara att gilla läget.

Och vad lär jag mig av detta?  //Farmskan

PS! Kanon bra dag idag P


Kommentarer
Git

Det är säkert jätte fint håret. Dessutom så växer ju ditt hår som attan. Härligt att ni hade en bra dag idag.

Kram

2009-11-30 @ 20:02:01
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Malin

Ser fram emot att se det live i morgon... Förändringar, we like :)

2009-11-30 @ 20:56:23
Manne

Såklart att du är jättefin:-) Fick vi ingen bild??

2009-11-30 @ 21:16:12
Elin

Du ar frash som sofia fran skovde skulle sagt ;)

2009-11-30 @ 23:31:30
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0