Tack...

Fredagsmyyys och hela huset fullt av ungar... ny energi! Dagen har också varit bra med två utvecklingssamtal men fy för katten vad det ringt idag. Stackars Mange som fick hugg och slag för sin prognos... Idag ville verkligen alla i hela Sverige prata med oss. Jag beundrar er som suttit i telefon och slitit hela dagen! Ni är värda en stor stark ikväll till Idol.

Annat man får energi av är att sitta och leka på datorn... Tack Mats för tipset!

http://www.tackfilm.se/loader.swf?shareID=1258747589142RA88

Vill också säga tack till Paps & Babs för vin, sill och annat gott! Ni är bäst

Ha en skön fredag!  //Farmskan


Kommentarer
Git

Tjusigt! Lustigt! Jag hittade samma film på en blogg jag brukar läsa. Men jag lyckas aldrig få in några klipp i bloggen, så det blev ett kodspel. Så går jag in på din och hittar samma, fast du har ju lyckats bättre än jag. Du får visa mig hur man gör, snälla!

kram och ha en go helg och Grattis igen!

2009-11-20 @ 23:43:31
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0