Dunk och skönsång

Idag skulle jag ha fått träffa "prinsen från Kvidinge"... men tyvärr så blev det förhinder så jag svävar ännu i ovisshet om den här mannens storhet. Kompisen Manne har han redan vunnit så nu får vi se om jag också kan sålla mig till beundrarskaran. Jag måste ju vara säker på att en av mina bästa vänner verkligen får det liv hon förtjänar. Ingen prut på den eller hur??

Har varit en intensiv och bra dag på jobbet och på lunchen var vi ett gäng och käkade tillsammans. Vi valde strategiskt ett matställe uppe i byn bredvid Lindex så att man kunde slinka inom där och inhandla lite onyttigheter. Eller nä... ett par byxor behövde jag, skall bara hitta någon som kan hjälpa till att sy upp dom. Någon??

Dagens mest förvånande
Tada! Den första noteringen i nästa års kalender är inskriven. Sug på den!

Maken har spel och dans i källaren igen... just nu ljuder Mercedes Benz i hela huset. Det låter ju bra och så men det är liksom totalt omöjligt att göra någonting annat. Tur det finns textade program på TV:n... man vill ju verkligen inte missa Greys Anatomy ikväll, även om signaturmelodin är en annan.



Vet ni förresten vad en nyckelring är?
En grej som gör det möjligt att tappa alla nycklar på en gång.

Ibland är man bara för rolig... //Farmskan


Kommentarer
Git

jag har jobbat 8 månader på en syfabrik, jag kan sy linningar på accord...nä nu talar jag inte sanning, jag fick sy knapphål och stryka pressveck. Annars hade jag klart hjälpt dig att sy upp byxorna, men säg till om du behöver hjälp med knapphål...

kram

2009-10-07 @ 21:28:05
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Anonym

Klart du trivs i din roll, med så fantastiska medarbetare sade hon ödmjukt haha

Har fått provsvaren idag, kram

2009-10-09 @ 19:17:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0