Florence, det är jag det

Måndag igen efter den regnigaste helgen i mannaminne. Gick ju knappt att sticka näsan utanför dörren över huvud taget. Fick bli film, mys och tända ljus istället (vilket i och för sig är trevligt).

Jobbet har rullat på hela dagen men jag har ändå fått undan en hel del småsaker. AIK-fanset på jobbet satt och smålog redan när jag kom i morse... sådär skönt lycklig för att AIK vunnit i helgen. Han drömmer om SM-guld och har nog den nervösaste magen i världen inför de sista två matcherna. Otroligt egentligen att man kan vara så engagerad och på något sätt ganska härligt också. Det är i varje fall inte läge att säga "det är ju bara en lek..."

Ikväll for jag direkt på en Rosa Bandet tillställning nere på Yllan. Vi fick lite föreläsning, fika och make-up demonstration. Det var jag och kusin P som var där och gled runt. Lite shopping blev det men framför allt hade de väldigt god fika!

På tal om mat måste jag bara visa Dotterns bild från första shoppingdagen...



Hallå ja... everything's big in USA  //Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Inatt har du väl sovit riktigt gott efter ditt generösa bidrag igår! Tack för en trevlig kväll! Ses på onsdag.

Kram

2009-10-27 @ 08:59:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0