Fredagsmys

Vilken dag... här gäller det minsann att hålla sig i relingen för än så går det hit och än så går det dit. Från positiva resultat till regelrätta flatlusingar i en salig röra. Men jag älskar mitt jobb!!



Hade bestämt lunch och social samvaro med Fru Ekdahl och hennes grupp
- Vi äter klockan 12.30 på Värdshuset
- Jättetrevligt... jag följer med
Så sent brukar jag aldrig äta men den som väntar på något gott...
Tjugo över tolv kommer hon med jackan på och jag reser mig för att ta på min egen
- Alltså du... vi har redan ätit. Vi gick vid halv tolv... till kinarestaurangen.

Och just detta mina vänner är rätt så på pricken Fru Ekdahl (*skrattar*). Men jag fick trevligt sällskap i Mulle-Mange så inga sura miner där inte.

Nästan full pendlarbil och som vanligt hög stämning sådär en fredagseftermiddag. Det gäller dock att inte vara så pryd för i den bilen diskuteras allt... från Backstick till "sänk huvudet älskling för jag ser inte TV:n..."

Imorgon kommer lill-sonen och svärdotter för signering av lägenhetspapper och sen är det trevligheter på gång i form av Oktoberfest... en massa humpa bumpa, ÖL och uppträden tillsammans med trevligt sällskap. Men först... fredagsmys med maken och lilla dottern.



Nästa år skall jag nog flytta till himmet, säger farmor Signe (98)
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0