Här skäms vi inte...

Torsdag kväll och jag har precis varit uppe och besiktigat "prinsen från Kvidinge". Och Ja, jag får väl erkänna då att det kommer att bli hur bra som helst. Han kommer säkert att ta hand om min bästis på ett bra sätt... MEN, jag vill egentligen inte att hon flyttar alls. Känns som om alla bara flyttar ifrån.. BUHU!!!

Maken vägrade följa med och hälsa på honom, han tyckte, citat "det var skämmigt". Vadå skämmigt?? Här skäms vi inte för att vi vill kontrollera så att allt står rätt till.

Manne hjärtat... önskar dig / er all lycka...



Imorgon blir det jobb hemifrån och sen en långhelg... SKÖNT!!!

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0