Top floor

Idag har det mest varit mobbing på jobbet. Mobbing för att jag var där istället för att ligga hemma och vara sjuk... men hallå Jag har ingen feber!!! Dagen har i varje fall gått fort och jag har fått en hel del gjort, blir lätt så när man inte har en massa möten.

Hemkommen från en lektion i mental träning hos Maritza på Unico Top Floor. Handfasta tips på hur man bäst klarar av sitt allt mer snurrande livshjul... Känns väl som en utmanande tanke för Farmskan (*ler*). Men viljan finns åtminstone och det var en mycket trevlig kväll. Tack min vän!

Hon bjöd som avslutning på den här lilla videon... ljuvlig!



Vilken artist...

Ikväll var det dags att sätta igång värmen inomhus. Hösten är här!

Glädje, positivt tänkande och frisk luft... ett nytt liv!  //Farmskan



Kommentarer
Git

Vilken liten goding!!! Remember...lala.

Såg att du har nominerat en ny favvo istället för fru Anka! Maria är också min favorit, blond och lyckligt ovetande om, ja, det mesta tror jag!

Krya på dig, vi ses på måndag (du vilar upp dig i morgon och helgen väl)

kram

2009-10-01 @ 23:04:30
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0