Vintertid

Vintertiden har inträtt under natten och helt plötsligt vaknade man jättetidigt... Mitt uppvaknande var ljuvligt, nåddes av doften av nybakat och genast började det knorra i magen. Maken hade bakat ost-scones till frukost... hur gott var inte det då!? Så nu har vi suttit och njutit av gott kaffe till det och retat oss på den gäckande mullvaden. Han är i samma hål hela tiden så nu är där snart ingen jord där över huvud taget. Hopplöst!

Igår kväll skypade vi med Dottern och det var lite häftigt. Hon såg ut att må hur bra som helst och det är ju skönt. Värdfamiljen verkade toppen och de hade varit och köpt en massa saker till henne, bl.a. en Iphone, så lyckan var total. Var lite speciellt att faktiskt se henne också.



Precis när vi lagt på så ringer det igen och hur förvånad blir man inte när det visar sig vara Git i andra datoränden. Hon hade suttit och pratat med sin kompis Eva
- Jaha, hon som bor i Vietnam, sa jag
- Nej, hon bor i Möckeln...
Hon är för rolig Git

Stor-sonen är på svensk mark igen efter sitt äventyr i Australien och Kina. Hade varit en tuff resa hem och så möttes han av tågförseningar... När man bara vill hem typ. Hoppas få höra allt häftigt han sett i veckan, får väl kidnappa han för en lunch.

Sen vill jag bara säga en sak till mitt tidigare livs försvar
NEJ DANSBAND SKALL INTE LÅTA SÅ USELT SOM GÅRDAGENS DELTAGARE!

Nu lite planering inför veckan som kommer  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0