Återkopplingar

Jag har lock för ena örat! Har en tid haft lite tinnitus-ljud men imorse var det totalt lock... så himla drygt!!! Känns som att gå omkring i en gigantisk bubbla. Har gäspat, gapat, blåst och petat men ingenting har hjälpt. Maken har dock varit vänlig och köpt Revaxör så om det inte är bättre imorgon får jag försöka mig på det... eller helt enkelt gå till läkare. Jag hatar sånt här!!!



Dagen har inneburit återkopplingssamtal (eller månadssamtal om man så vill) för hela slanten. Började runt 9-tiden och höll på till 5 när jag körde hemåt. Blir även ett likadant race imorgon. Kan tyckas jobbigt men vet ni... jag får sån himla energi av att ha de här mötena. Att få stämma av hur läget är, hur det känns, vad som är bra och vad som är dåligt. Det är ju sådana åsikter man sen kan göra något bättre av.

Stod förvisso också exakt 18,5 minut i kö på Byten & Återköp, fast de i sina mål säger max 10 minuters kö (vilket jag hann läsa väldigt många gånger under tiden jag stod där). Endast en gubbe framför mig men hans ärende var gigantiskt och omständligt = lagen om allts jävlighet. Så mitt stackars lunchsällskap fick snällt sitta och vänta på mig innan jag kunde jogga ditåt. Men bordet är bytt och hemtransporterat igen.

Vet inte om det är en trend eller bara ett konstigt infall men jag har faktiskt varit ute och power-walkat ikväll. Cirka 3 kilometer i rask takt med svängande armar... ens så länge inga stavar (*ler*). Kändes riktigt bra så jag hoppas att andan faller på imorgon också, men det kanske är att hoppas på för mycket.

Nu... duschen och en kopp kaffe (fast inte samtidigt då...)

//Farmskan


Kommentarer
Git

Stackars dej, fortsätt håll för näsan och blåååås, många gånger om dan så kanske du slipper revaxör eller doktorn.

kram

2009-09-01 @ 22:56:03
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0