Boring!!

Sjuk i hemmet... har inte heller knaprat en enda Alvedon utan låtit skiten härja fritt i kroppen och jag känner mig faktiskt bättre också. Lite Nezeril och halstabletter har skyndat på processen tror jag. Så nu är jag redo för jobb igen imorgon. Det är ju så tråååååkigt att vara hemma. Jag menar hur många DVD orkar man titta på?? Har alltid sagt att jag någon gång (när jag har tid och inget annat hindrar) så skall jag se filmerna om Ringen... men av någon underlig anledning så kan jag aldrig förmå mig att avsätta tid, inte ens idag när jag bara legat under filten. Men någon gång kanske...

Följande bild anlände idag till mobilen:



Stor-sonen redo för Asien och Australien... ha ha ha. Sötnos!

Fasen vad tiden går och man märker det allt mer nu när ungarna mer och mer skapar sitt eget liv. Idag har till exempel lill-sonen med fästmö skrivit på kontraktet på sin första köpe-lägenhet i Motala. Det är stort! Stora dottern är utomlands och jobbar och snart åker nästa till USA ett år som au-pair... Man slits mellan känslan av att det är otroligt skönt och samtidigt vet man att man kommer att oroa sig och längta till döds. Men det är väl så det är med vuxna barn. Jag är i varje fall otroligt stolt över alla mina fem ungar!

Blir ju mer tid över för maken och mig och umgås (*ler*)!



Kom hem igen... det räcker, du vinner men älskling kom hem igen! //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0