Fortsatt febrig

Blir ingen kasedans för Farmskan ikväll. Har ändå försökt att hålla mig lugn och bota min feber och halsont men tyvärr så vill inte kroppen som jag vill. Fatta att man alltid blir sjuk på helgen!? Hoppas att jag blir bra till måndag för då är det dags för en Stockholmstripp igen och ett möte som är lite trickigt att skjuta på. Hade ju också tänkt att åka ner till farmor Signe imorgon men det är ju inte att tänka på om man har feber. Tror kanske att hennes 98-åriga kropp skall försöka hålla sig borta från baciller.

Nåja, maken är i varje fall frisk så han (och grannen) har byggt ett staket / stängsel / plank mellan våra tomter där det tidigare stått vissna tujabuskar. Samma stuk som vi har runt altanen så det blev riktigt bra.


Hej vad det går....


Snart klart va?



Segerns sötma är god... hyfsat nöjd med sig själv. Och det skall han vara med för det blev riktigt fint... lite singel, några stora krukor och annat "piff" så är det en helt ny uppfart.

Idag blev jag också addad på Facebook av en nästskusin som jag nog inte sett sen mitten av 70-talet... Rätt roligt och se vad som hänt under åren och det är väl det som är liksom andemeningen med Facebook, eller?

Nej, ner under filten igen. Maken har köpt lite godis som jag får trösta mig med.

BUHU!!! //Farmskan


Kommentarer
Anonym

Det blev ju skitbra! Han är duktig din man! Får jag låna Wallander filmen på nästa tjejträff?

2009-09-26 @ 18:16:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0