Huvudvärk

Jag hatar att ha huvudvärk... det händer inte jätteofta men idag så är det verkligen så. Allting man gör sker liksom i en dimma (alltså mer än vanligt då...). Men nu har jag tryckt i mig en Alvedon så jag hoppas att det snart går över. Eller åtminstone försvinner tills klockan ringer imorgon bitti.

Ikväll har stora dottern varit hemma och käkat lite med oss. Det är ju snart dags för hennes avresa till Madeira igen... hon åker på måndag och sen lär det ju dröja innan vi ses igen. Men nu får vi ta oss i kragen och åka dit och hälsa på. Kanske till nästa sommar... tur att barnen åker utomlands så vi kommer iväg.

Dagens fråga? Vad är det för likhet mellan en kalkon och en gammal man??



Torgny??

Jag har helt snöat in på denna låten just nu...



You mean happiness to me!  //Farmskan

PS! Va fan ska man med självinsikter till om de ändå bara gör en deprimerad?


Kommentarer
Madde olsén

Japp, vi har bestämt att oxå åka dit & hälsa på!Snart!

Har ju precis lärt känna denna fantastiska dotter ni har, & nu tänker jag inte låta henne försvinna ur mitt liv<3



Madde O

2009-09-18 @ 18:42:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0