I-landsproblem

Blir bara en kortis ikväll... sitter just nu och eftersvettas efter en power-walk med dottern. Sjukt nöjd med mig själv att jag håller i och försöker komma ut åtminstone ett par kvällar i veckan.

Har suttit hemifrån och jobbat idag och det var riktigt skönt. Behövde lite ostördhet och tankeutrymme inför veckans planeringsdagar, budgetmöten och andra roligheter. Har fått mycket gjort (till dotterns stora förtret). Hon har nämligen sjukt segt internet när jag sitter uppkopplad mot jobbet. Hon har gått som en äggsjuk höna och undrat hur länge jag tänkte jobba... snacka om i-landsproblem (*ler*). Have mercy!!

Imorgon väntar massage, en trevlig jobbedag och sen på kvällen... tada!!! Sir Väs och company skall ha möte och Damerna är inbjuda. Vi skall få en trivselkväll på Scorett när de har sitt möte. Man tackar!!!

Ha nu en trevlig Idol-kväll  //Farmskan

PS! Snodde den här hos Ewa A... tyckte den var rätt rolig
Och tänk att vissa saker verkar vara medfödda




Kommentarer
Eva (Jönsson) Arvidsson

Hi, hi.....Visst är den bra........den rörelsen sitter där!!! :-)

2009-09-09 @ 15:29:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0