Nyklippt

Tisdagen gick och kom i en rasande fart på jobbet. Tyckte den här strippen var klart rolig med tanke på hur vi just nu jobbar med strategier och mål för 2010... ha ha ha



Nästan precis hemkommen från frissan. Det var verkligen dags att göra ett ryck med håret... inte så mycket utifrån ett "grävlingsperspektiv" längre (är ju numera naturligt grå) utan mer utifrån ett "tjockt så in i h-vete" perspektiv. Sen var det ju ganska långt och oregerligt också så nu blev det lite uppklippt baktill och långt framtill.

Fick sen frisyren fönad också, inget jag brukar ägna mig åt själv i vanliga fall. Så nu sitter jag här och tycker att jag ser ut som en blandning mellan Gustav Vasa och Storbror Lejonhjärta...



Behöver nog få lite tid på mig att fixa till det själv... men det löser sig.

Imorgon har jag semester och det skall bli jätteskönt. Känns lyxigt så där mitt i veckan. Skall först äta frukost med kusin P och sen blir det thaimassage, besök hos Grahnskan och därefter hämta hem Mitzy. Hoppas det blir en fin stund sen imorgon när vi skall säga farväl.

Dessutom... en återträff med mina pluggkompisar från högskolan på Pub Banken på kvällen. Skall bli roligt att höra allt om Patriks fantastiska resa och bestigning av Kilimanjaro. Vilken bedrift va!! Själv orkar man knappt ta sig upp för källartrappan utan att flåsa...

Le åt en medmänniska!  //Farmskan



Kommentarer
Anonym

Lycka till gumman! Kram Sassa! :o)!

2009-09-16 @ 00:37:44
Nyknådade kusinen

Tack för en trevlig frukost! Ohhh va´skönt det är med massage! Hoppas det blir bra för er ikväll. Kramar

2009-09-16 @ 13:55:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0